12
אוג

עיצוב פנים – איך הכל התחיל?

לפני הכל נשאל מה זה עיצוב פנים בעצם?

תחום התמחות ייחודי שהתפתח ממקצוע האדריכלות. עיצוב פנים מתמחה בתכנון, שינוי והתאמה של חללים בבתים ומשרדים. לעומת אדריכלות שעוסקת בתוכנית עבודה של מבנים ובניינים, עיצוב הפנים עוסק בחלל עצמו של המבנים והתאמה לצורכי האנשים המשתמשים בחלל זה. העיצוב יכול להתבטא במיקום חפצים בחלל, התקנת ארונות וגופי תאורה תוך כדי ירידה לפרטי פרטים – מצבע הקירות ועד לסוג הכריות והבדים שישתמשו בהם בחלל הנבחר לעיצוב. 

רבים ממעצבי הפנים שזכו לפרסום נחשבים לאמנים של ממש בתחומם. זאת בשל חוש העיצוב המיוחד שלהם שמשלב אלמנטים רבים ממרחבי החוץ והפנים. 

מעצבי פנים מודרניים היום צריכים ידע בתחומים רבים הקשורים לעולם עיצוב הפנים. תחומים לדוגמא הם: צבעות, נגרות, תאורה המתאימה לחללים, חשמל ואינסטלציה, ריהוט וטקסטיל, מיזוג אויר, תכנון תוכניות עבודה, ציור ושרטוט ועוד.

למידת עיצוב פנים

במוסדות רבים לעיצוב יש כיום קורסים לעיצוב פנים שמלמד את הסטודנטים לעיצוב פנים כלים שיעזרו להם בתחום. תוכנית קורס עיצוב פנים בדרך כלל תהיה מורכבת משיעורים עיוניים שילמדו את מושגי היסוד של עיצוב פנים, שיעורים מעשיים שילמדו אותם איך לעצב את החללים שנבחרו לעיצוב, סיורים במקומות שעברו עיצוב פנים ופרויקט מעשי של חלל נבחר שיגרום לסטודנט של קורס עיצוב פנים ליישם את מה שהוא למד במסגרתו. באמצעות קורס עיצוב פנים תוכלו לבנות לעצמכם התחלה של תיק עבודות לקראת היציאה שלכם לשוק הקיים.

עיצוב פנים לעסק שלך

עיצוב הפנים מתבצע לרוב בשל צורך של לקוח או גוף ששוכר את שירותיו של מעצב הפנים.

לרוב, מעצב הפנים עובד לפני תוכנית עבודה ודגשים שביקשו ממנו כדי לבצע את פרויקט עיצוב הפנים. שיקולים כמו מיקום, תקציב הפרויקט, שימוש בחומרים, פונקציונאליות תוך כדי שילוב של יכולת הביטוי העיצובי של המעצב, יכולת אלתור והסתגלות למצבים תבוא לידי ביטוי בחלל העיצובי.

למה סטודיו נטלי אורלב בשביל עיצוב העסק שלך?

הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים של משרדיים עסקיים ובתים פרטיים. עיצוב הפנים שלנו לוקח בחשבון שיקולים רבים כמו:

  • צרכי הלקוח והתאמה של החלל לשימוש שלו
  • נתינת מענה אסתטי תוך כדי גיבוש הרעיון העיצובי
  • פגישה מקדימה עם הלקוח וליווי צמוד מהתחלת העבודה ועד לסיומה
  • בחירת פריטים ייחודים ומשלימים לחלל המבוקש תוך כדי התאמה לטעם האישי, המגבלות והתקציב שצריך לעמוד בו

חשוב לסטודיו לעצב עבורכם את החלל העיצובי והחזון שביקשתם תוך כדי עמידה בתנאי הפרויקט בצורה איכותית, מקצועית ועל הצד הטוב ביותר.

מעצבת הפנים נטלי אורלב היא בוגרת הפקולטה לעיצוב פנים – המכון הטכנולוגי חולון. היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות B.DESIGN  וניסיון רב שנים בתכנון וניהול פרויקטים מסחריים ופרטיים רבים לשביעות כלל לקוחותיה.

מעוניינים להגיע לפגישת היכרות בסטודיו נטלי אורלב?

לתיאום התקשרו עוד היום: 050-9037060.